keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Miksi kannattajajäseniä?


Olemme uudistuksen myötä päättäneet panostaa kannattajajäsentemme näkyvyyteen ja heidän palveluidensa ja tuotteidensa esilletuomiseen. Miksi?

Sen lisäksi, että kannattajajäsenet ovat toimintamme selkäranka, koska he ovat isossa osassa tukemassa rahallisesti toimintaamme, he ovat osa sidosryhmäämme.

Valaisinfirmat esimerkkinä, voivat toimia teidän apunanne silloin, kun myymälään tarvitsee uusia valaistusta. Sen sijaan, että itse väännätte kättä kauppiaan kanssa siitä tarvitseeko valaistukselle tehdä jotain, voitte pyytää valaistuksen ammattilaisen paikalle kertomaan miksi valaistukseen kannattaa panostaa. He voivat tehdä myyntityön teidän puolestanne.

Visuaalinen markkinointi koostuu useammasta palasesta, jossa jokaisen palasen tulee loksahtaa paikoilleen, että elämys syntyy. Tässä juuri kannattajajäsenillämme on iso rooli. Esimerkiksi myymälän kalusteratkaisut vaikuttavat siihen, millaisia neliömyyntejä saadaan aikaan, mutta ne vaikuttavat myös siihen millaisia esillepanoja saadaan aikaan. Kalustefirmat ovat teidän apunanne siinä, millaisia kalusteratkaisuja kannattaa tehdä.

Esillepanoja varten te tarvitsette erilaisia apuvälineitä, tässä tällaisia tuotteita myyvä kannattajajäsen on teidän apunanne. Teippauksia tarvitsee uusia, jotain uutta keksiä myymälään, lista jatkuu ja jatkuu.

Mahdollisesti saatte kannattajajäseniltämme vielä alennusta, kertomalla olevanne yhdistyksen jäsen. Lisäätte tällä tavoin myös alan sekä yhdistyksen tunnettuutta.

Mitä enemmän te hyödynnätte kannattajajäsentemme tietotaitoa, palveluita ja tuotteita, sitä enemmän teidän ammattitaitonne myös kehittyy. Osaatte perustella kauppiaalle, miksi joku toinen ratkaisu olisi KAUPALLISESTI parempi ratkaisu. Korostan kaupallisuutta, sillä pelkkä visuaalisesti näyttävä ei välttämättä ole kaupallinen, jollei se tuota myyntiä.

Lisäksi haluamme löytää alamme parhaimmat toimijat, kertoa heistä teille, jotta teidän kynnys ottaa yhteyttä heihin madaltuu ja jotta teidän on helpompaa löytää oikeita henkilöitä ja yrityksiä helpottamaan teidän työtänne.

Vielä viimeinen ja tärkein pointti. Kannattajajäsenet ovat osa verkostoa. Kaikki, aivan kaikki liiketoiminta, työsuhde, yrittäjyys ja niin edelleen pohjautuu hyviin verkostoihin. Hyödynnä verkostoja, joita yritämme teille rakentaa.

Yhdessä olemme enemmän!

Terveisin
Anna ja Katja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti